joi, 6 mai 2010

RECLAMATII - SERVICII POSTA ROMANA

RECLAMATII  - SERVICII POSTA ROMANA
Reclamaţiile pot fi depuse la orice subunitate poştală de către utilizator (persoană fizică sau juridică, care beneficiază de servicii poştale sau non poştale, în calitate de expeditor sau destinatar), sau de către un terţ, împuternicitul legal al utilizatorului. Răspunsul la reclamaţie va fi acordat numai persoanei care are dreptul de a depune sesizarea. Pentru a putea primi răspunsul la reclamaţia depusă, împuternicitul trebuie să aibă stipulat în mod expres acest drept în procură. De asemenea, acesta trebuie să facă dovada expedierii trimiterii. 
Reclamaţiile se pot transmite prin următoarele modalităţi:
  * Forma scrisă, consemnată pe formularul standard , care se găseşte gratuit la subunităţile poştale, sau pe formular nestandardizat, depusă la sediul entităţilor poştale sau transmisă pe cale poştală entităţilor poştale;
  * Electronic
:
         fax transmis entităţilor poştale;
         e-mail: reclamatii@posta- romana.ro; infopost@posta-romana.ro, -site-ul poştei române: www.posta-romana.ro
  * Verbal:

          la ghişeul poştal;
          telefonic.

 Deasemeni puteti posta pe acest blog ( la rubrica comentarii ) nemultumiri, sesizari, neclaritati, probleme si in masura in care ne pricepem vom raspunde.
VA MULTUMIM       

8 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Mai intai trebuie sa va felicit: aveti cei mai incompetenti si nesimtiti salariati din Romania!

    In al doilea rand, vreau sa va intreb de cand posta romana refuza sa trimita scrisori voluminoase /colete in USA? Adica de cand Posta Romana a decis sa refuze servicii care aduc bani?

    Citi si radeti!/ sau plangeti mai degraba!

    In data de 17.05.2010 am ridicat de la OP37 Bucuresti un colet primit din USA.

    Am ajuns acasa, am verificat continutul coletului si am constatat ca mi s-a expediat ce nu am cerut.
    Conform politicii de returnare a expeditorului/companiei care a trimis coletul, am decis sa returnez expeditorului pachetul.

    M-am dus la OP37, la aceeasi persoana (al carui domn nu am verificat numele) si am spus: "Doresc sa returnez pachetul acesta si SA-MI SPUNETI CAT COSTA!".
    Domnul de la posta raspunde: "Stati sa intreb!".
    Intre timp intreaba o domana, care spune: "Nu se poate!".
    Domnul imi raspunde: "NU se poate!".
    Eu reformulez intrebarea: "Cum adica? Nu pot sa expediez pachetul la aceasta adresa in USA?
    Domnul raspunde: "Nu se poate!".
    Eu perseverez si intreb: "Atunci sa trebuie sa fac, sa-l trimit prin DHL, TNT"?
    Domnul da din umeri.

    Bineinteles ca plec acasa plina de nervi si sun la TNT sa programez sa trimit pachetul.
    TNT raspunde: nu puteti trimite de pe persona fizica in USA colet. Noi nu vamuim persoane fizice. Puteti trimite DOAR PRIN POSTA, cu care avem serviciul TNT Skypak.

    Bineinteles, merg din nou la posta...
    Il intreb pe acelasi domn: "Aveti serviciul Skypak TNT?"
    Domnul raspunde: Ce TNT? Aici e posta! Trebuie sa mergeti la mesagerie dupa colt!
    Eu raspund: "Mult v-ar fi costat sa-mi fi spus de la inceput? V-am intrebat si cat costa! Sunteti nesimtiti!"


    Zis si facut: merg dupa colt...la mesagerie unde o gasesc pe aceeasi doamna (probabil "sefa") si doi domni- unul la tejghea care se plangea ca lucreaza incontinuu de la 12 la amiaz. Si un domn care ridica corespondenta.

    Doamna ma intreaba: "Ce aveti de trimis?
    Eu raspund: "Un colet".
    Doamna raspunde: "Nu-l primim!".
    Eu intreb: "Pai de ce?"
    Doamna spune: "V-am vazut eu si dincolo la scrisori si vi s-a spus ca nu-l primim!".
    Eu intreb iarasi: "De ce doamna?"
    Doamna raspunde: "Pai noi nu primim colete pentru USA ca sunt prea scumpe si lumea nu trimite!!".
    Eu intreb: "Adica nu aveti serviciul TNT Skypak?"
    Raspunde Doamna: "Ce TNT ? Avem doar EMS si va cost foarte mult. Ce, ai dumneata sa platesti un milion?"
    Eu zic: "Domana va platesc si 10 milioane numai trimiteti pachetul!"
    Raspuns: "Nu se poate! Trebuie sa il ambalati!
    Eu raspund: "Pai e ambalat deja!"
    Doamna raspunde: "Pai ce asa se scrie adresa?"
    Zic eu: "Doamna da-ti-mi alt plic la fel de mare ca asta si va scriu din nou adresa!"
    Doamna aspunde: "Pai ce o sa incapa?"
    Eu ma enervez si zic: "Da-ti-mi caietul de RECLAMATII sa va reclam pe toti!"

    Bineinteles ca nu am primit nici un caiet de reclamatii, nici un formular, nimic.

    Asa ca le-am spus ca sunt toti batuti in cap si am plecat acasa plina de nervi.

    Acestea sunt serviciile Postei Romane! MAI RAU CA IN PROCESUL LUI KAFKA!

    SA VA FIE RUSINE!

    Declar cu foarte mare seriozitate ca tot ce am scris mai sus este 100% veridic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumim pentru comentariul dumneavoastra, acest blog nu apartine Postei Romane, a fost creat pentru a veni in ajutorul celor care utilizeaza servicii postale;
    In ceea ce priveste expedierea trimiterilor in Statele Unite va putem spune :
    1. Expedierea scrisorilor simple,recomandatelor se poate face de la orice oficiu postal .
    2. Expedierea coletelor in tarile care nu sunt membre ale Uniunii Europene se poate face prin oficii postale specializate care au asistenta vamala;
    Pentru a consulta lista acestor oficii http://www.posta-romana.ro/media/services/18-colet-po-tal-cu-ramburs-intern-/Lista%20oficiilor%20po%C5%9Ftale%20cu%20asisten%C5%A3%C4%83%20vamal%C4%83.pdf

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara,
    As dori sa stiu care este perioda de achitare a pensiilor de asigurari sociale si alocatii avizate. Adica atunci cand m-a cautat factorul postal nu am fost acasa.
    Mentionez ca locuiesc in mediul rural.
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc , in primul rand ca ai vizitat blogul meu, si va precizez ca : perioada de achitare a pensiilor si a alocatiilor este dictata de expeditori : Casa Judeteana de Pensii si Directia de Ajutor Social pt Copii (sau cum se cheama) pentru fiecare categorie in parte. Daca dvs. a-ti primit aviz pentru alocatie sau pensie normal , (instructional) pe acel aviz trebuie sa fie precizata perioada si programul de functionare .

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc inca odata , si va mai astept cu intrebari

    RăspundețiȘtergere
  6. buna,cat costa sa trimit o scrisoare in italia?ce posibilitati as avea?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,trebuie sa tirmit niste bani prin mandat postal electronic de la bacau pan ala bucuresti cam cat ar costa?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. am si eu o nelamurire! ce se intampla in cazul in care eu primesc un colet gol si deja am platit rambursul care nu este tocmai mic, doar de vre-o 1386 de lei? cu cine ma judec daca se vede clar ca s-a umblat la plic gramajul de la expediere nu mai coincide cu cel de la primire etc, etc? (diferenta fiind doar de 6 grame exact greutatea continutului coletului) oare personalul postei romane sa fie atat de parsiv incat sa nenoroceasca oameni nevinovati ?

    RăspundețiȘtergere